איך משווקים בפייסבוק ?
מהו בעצם שיווק בפייסבוק, בעקרון הוא דומה מאד לשיווק בערוצי דיגיטל אחרים, כמו בגוגל בו קיים קידום ממומן המבוסס על תקציב ועלות להקלקה /חשיפות / המרות. בנוסף, קיים גם קידום…
מהו בעצם שיווק בפייסבוק, בעקרון הוא דומה מאד לשיווק בערוצי דיגיטל אחרים, כמו בגוגל בו קיים קידום ממומן המבוסס על תקציב ועלות להקלקה /חשיפות / המרות. בנוסף, קיים גם קידום…
רובם של בעלי העסקים שמעוניינים לבנות נכס דיגיטלי חדש עבור העסק שלהם, מחפשים תחילה חברה לבניית האתר, אולם מה שהם לא תמיד יודעים, זה שכל אתר אינטרנט, זקוק לשני דברים…
כלי סקירת המגמות של ענקית מנועי החיפוש, חברת גוגל, הוא כלי נהדר שאינו זוכה לדעתי למספיק אהדה ושימוש בקרב קהילת מקצועני ה-SEO בישראל. כלי הגוגל טרנדס (Google Trends) מציג לכם…
למוניטין שלילי יש נטייה לחמוק מהרדאר שלנו, זה בסך הכל הגיוני כי יחפש על עצמו תוכן שלילי, או מי רוצה להאמין שרשמו עליו או על החברה בבעלותו תוכן כזה, כנראה…
כל עסק (כמעט) מעוניין לגדול,לצבור עוד ועוד לקוחות ולהפוך לאוטוריטה בתחומו.אבל איך מבצעים את זה ב"תכל'ס" באמצעות שיווק דיגיטלי נכון והתקדמות בדירוגים במנוע החיפוש של גוגל ?עסקים קטנים לעיתים רבות,…
הסרץ׳ קונסול או קונסולת החיפוש של גוגל, היא כלי חינמי חשוב מאין שיעור, עבור מקדמי האתרים ביניכם, שכן ניתן להיעזר בו רבות, עבור ביסוס אסטרטגיית SEO לקידום האתר. הכלי היעיל,…
כאשר אנו מקבלים לידינו פרויקט חדש של קידום אורנגי לאתר קיים (לא אחד חדש שהוקם זה עתה), בד"כ אחד מהצעדים הראשונים שנעשה, עבור בדיקת איכות הקידום שנעשתה עד עתה באתר…