גוגל ג’ימני (Google Gemini): מה זה ואיך זה יכול לעזור לשיווק דיגיטלי?
Google Gemini הוא מודל שפה רחב ומתקדם (LLM) שפותח על ידי חטיבת ה- AI של ענקית המידע - גוגל. הוא מסוגל ליצור טקסט, לתרגם שפות, לכתוב סוגים שונים של תוכן…
Google Gemini הוא מודל שפה רחב ומתקדם (LLM) שפותח על ידי חטיבת ה- AI של ענקית המידע - גוגל. הוא מסוגל ליצור טקסט, לתרגם שפות, לכתוב סוגים שונים של תוכן…
תוכן עניינים חיפוש אחר חיפושים פופולארים יכול להיות דרך מצוינת להישאר מעודכן במגמות הנוכחיות, לאסוף תובנות ולמצוא מידע רלוונטי. במאמר זה, נחקור אסטרטגיות וטכניקות יעילות לחיפוש חיפושים פופולריים באנגלית. טיפים…
תוכן עניינים בעידן הבינה המלאכותית (AI), אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) נותרה היבט קריטי בבניית נוכחות מקוונת מוצלחת. בעוד שבינה מלאכותית משנה את הדרך בה אנו ניגשים לקידום אתרים, היא גם…
השבוע נתבשרנו על קפיצת מדרגה נוספת במלחמה הניטשת בין החברות הגדולות בעולם, על יישומים נוספים בתחום AI שאוטוטו פורצים לעולמנו בתרועה רבה. אך האם אנו מוכנים מנטלית ומקצועית ליישם בתבונה…
תוכן עניינים עשרות שנים לפני המהפכה התעשייתית- בסביבות 1760, איפשהו שם שיווק לעסקים החל לקרום עור וגידים שכן החלו לקום עסים שונים ומגוונים והמוח האנושי החל לרקום "מזימות שיווקיות".מיתוג-מאיפה זה…
תוכן עניינים בעולם ללא חוקים וכללים קשה למצוא את ההסבר הנכון/מקצועי ואף את התמחור המתאים לכל סוג של שירות.לצערנו הרב חסמי הכניסה לעולם התעסוקתי בדיגיטל נמוכים מאוד ולרוב מקצועות הדיגיטל…
קידום אתרים אורגני (Search Engine Optimization או בקיצור "SEO"), הוא אחד מערוצי השיווק הדיגיטלי, השכיחים והיעילים ביותר. והאפקטיביות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. הרעיון העומד מאחורי קידום אורגני במנועי החיפוש כדוגמת…