מי אנחנו ?

הבלוג שלנו נוצר כדי לתת ליזמים ולבעלי עסקים מקום ללמוד, להתעדכן ולהבין טוב יותר תהליכים שמניעים צמיחה בצורה ברורה, פרקטית וללא עומס מידע. כאן תמצאו תובנות מהשטח, כלים שימושיים, מדריכים קצרים וכתבות שעוזרות לקבל החלטות חכמות יותר בעולם העסקי.

4.9/5 - (11 votes)

מדהים לחשוב עד כמה מהירה הדרך שעשתה אפליקציית אינסטגרם (Instagram) מאז יצאה אל האור לפני למעלה מעשור (10.2010) ועד היום, מים רבים עברו מאז הייתה רשת חברתית זניחה, בה העלו תמונות רבות מאירועים כאלו ואחרים בחיים שלנו או של אחרים.

מאז נרכשה ע"י ה"אחות הגדולה" פייסבוק (פחות משנתיים מיום הקמתה – ב-04.2012), חצתה אינסטגרם את קו מיליארד המשתמשים ולכם נותר לנצל את ההזדמנות, לקפוץ על העגלה ולנהל את קידום העסק שלכם באינסטגרם.

במאמר, ריכזנו עבורכם כמה כללי אצבע לקידום עסקי באינסטגרם, כך שכל אחת ואחד מכם (אם יש לכם פנאי וסבלנות) יכולים לבצע באופן עצמאי, מוכנים?

כך זה עובד:

קידום עסקים באינסטגרם - DMYB

קידום עסקי באינסטגרם- כיצד עושים זאת נכון?

  • קשרו בין חשבון הפייסבוק העסקי עם חשבון האינסטגרם!

ע"י חיבור בין שני הדפים, ניתן לפרסם בפייסבוק פוסטים שפורסמו באינסטגרם, כמו גם, לייבא קהל מעמוד הפייסבוק לעמוד האינסטגרם ולהגביר את מעורבות המשתמשים.

  • רציפות הקשר עם העוקבים.

ככל שתעלו תמונות בתדירות עקבית ורציפה, כך תבלטו יותר. יש להקפיד על פרסום תמונות דינמיות ולא חד גוניות, גם תמונות מצחיקות מדי פעם בהחלט יכולות לבוא בחשבון.  פרסום פוסטים בין פעם בשבוע עד שלוש פעמים. ככל שהעמוד יהיה עדכני ורענן, כך יהיה מעניין להיכנס אליו ולבדוק מה חדש מתוך ידיעה כי יש חדש.

  • שימרו על עניין.

ישנם פורמטים רבים כל כך וכדאי שלא להיצמד לאחד כל הזמן, הכניסו תמונות אווירה מצחיקות בין הפרסומים הספציפיים של העסק, אחרת הגולשים ימשיכו אל העמד הבא.  

  • ….תגידו, אני יפה ? 😉

פרופיל העסק צריך להיות מושך ומעודכן באופן מלא, הקפידו לתאר את פעילות העסק כולל אימוג'ים, שיעשו עבורכם את העבודה יותר מאשר מילים "יבשות".

ה"אני מאמין" שלכם צריך להיות בולט וברור, אך חשוב להקפיד שלא להאריך מדי, אף אחד לא אוהב לקרוא מגילות.

  • איפה אני על המפה?

הגולשים באינסטגרם אוהבים לדעת היכן צולמו התמונות השונות המועלות לעמודים. אם אתם מציינים מיקום בכל תמונה שאתם מעלים, תקבלו תיעדוף וחשיפה גבוהה יותר של הפוסטים המחופשים לפי מיקומים.

  • תנו לתמונה לדבר.

בעידן שלנו, כולם מדברים בתמונות ולכן אין צורך להכביר במילים מיותרות, התמונה עושה את העבודה באופן מלא. הקפידו על תמונות טובות, ברורות, כאלו המעבירות את המסר של העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, השתדלו שלא להגזים עם העריכות/ פילטרים וכדומה. העסק צריך מראה טבעי ולא פוטושופ.

  • תייגו בהאשטאג #

האשטאג (סולמית בעברית) באינסטגרם, מסייע לכם להגדיל את חשיפת הפוסטים האורגנית של העסק.

יש להוסיף את האשטאג לפני מילת המפתח הקשורה לתמונה בפוסט, תוכלו להוסיף כמה שתרצו (מומלץ עד 20 תיוגים) ולהגיע ליותר עוקבים וחשיפה ללא תשלום.

  • שיתוף פעולה עם "השכנים"

כמו בכל רשת חברתית, כך גם כאן, ככל שתפרגנו לעמודים אחרים, שת"פ עם עסקים אחרים ותיוגים- כך תגדל החשיפה של העמוד העסקי באינסטגרם.

  • מה ה"סטורי" שלכם?

ה"סטורי" נעלם לאחר יום ומאפשר לכם ליצור דינאמיות בעמוד העסקי. כאן תוכלו להעלות חידושים, עדכונים ללקוחות בעזרת תמונות קלילות ויפות.

  • רק לפנק לפנק לפנק…

כל לקוח אוהב להרגיש חשוב ומיוחד וכך גם באינסטגרם. פנקו את העוקבים שלכם במבצעים והטבות המיועדות רק להם, מכאן הם יעשו עברוכם את העבודה וימליצו עליכם הלאה לבני משפחה וחברים.

  • קישור לאינסטגרם מהאתר.

על מנת שהעוקבים/ לקוחות פוטנציאליים יגיעו אל עמד האינסטגרם שלכם, כדאי לשתול באתר של העסק קישור לאינסטגרם העסקי שיאפשר לגולשים מעבר מהיר.

אולי תאהבו גם

בניית דף נחיתה לעסק - DMYB

איך בונים דפי נחיתה לעסקים – למתחילים

דף נחיתה לעסקים הוא חלק ממשפך השיווק. כולנו יודעים את זה, רק נראה, שלפעמים , הביצוע בפועל הופך מסובך ומסורבל.
UGC - User Generated Contnet

מה זה (User Generated Content) UGC ואיך זה יכול לחזק את המותג שלכם בסושיאל?

מחפשים דרכים לחזק את הנוכחות של המותג שלכם ברשתות החברתיות מבלי להוציא תקציב ענק? הצרכנים מחפשים חיבור, אותנטיות וערך

קידום עסקים בחגים - טיפים לשיווק מוצלח גם בימי סגר

החגים הבאים עלינו לטובה (ככה לפחות נהוג לומר) מביאים עימם זמן חופש ופחות עבודה, למשל, חגי תשרי
שיווק באמצעות משפיענים - DMYB

שיווק באמצעות משפיענים – אסטרטגיות מנצחות לשנת 2025

בעשור האחרון, שיווק באמצעות משפיענים הפך לכלי מרכזי בארגז הכלים של משווקים, מותגים ועסקים בכל גודל.
בניית אתרי וורדפרס לעסקים- DMYB

בניית אתרי וורדפרס לעסקים

מי לא מכיר את וורדפרס (WordPress) ? קשה להאמין שיש מישהו שלא מכיר, או לא שמע על וורדפרס ובכל זאת, לאלו שאינם מכירים,
קידום בפייסבוק לעסקים - DMYB

איך משווקים בפייסבוק ?

מהו בעצם שיווק בפייסבוק, בעקרון הוא דומה מאד לשיווק בערוצי דיגיטל אחרים, כמו בגוגל בו קיים קידום ממומן
מה זה האשטג - מאמר של DMYB

מה זה האשטג ? המאמר המקיף בנושא

האשטאג (Hashtag), הידוע גם כ"תגית הקבצה" בעברית, הוא כלי רב עוצמה בעולם השיווק הדיגיטלי