מי אנחנו ?

הבלוג שלנו נוצר כדי לתת ליזמים ולבעלי עסקים מקום ללמוד, להתעדכן ולהבין טוב יותר תהליכים שמניעים צמיחה בצורה ברורה, פרקטית וללא עומס מידע. כאן תמצאו תובנות מהשטח, כלים שימושיים, מדריכים קצרים וכתבות שעוזרות לקבל החלטות חכמות יותר בעולם העסקי.

5/5 - (8 votes)

הסרץ׳ קונסול או קונסולת החיפוש של גוגל, היא כלי חינמי חשוב מאין שיעור, עבור מקדמי האתרים ביניכם, שכן ניתן להיעזר בו רבות, עבור ביסוס אסטרטגיית SEO לקידום האתר.

הכלי היעיל, מאפשר מעקב אחר ביצועי האתר שלכם בתוצאות של ענק החיפוש ומספק מידע על פרמטרים טכניים ובעיות שעליכם לטפל בהם לטובת ביצועים משודרגים, אשר יתגמלו אתכם בדירוגים גבוהים יותר ובתנועה אורגנית חזקה יותר לנכס הדיגיטלי שלכם.

ה- GSC, מספק לכם בעלי האתרים או אנשי הקידום האורגני – סט מפואר של כלים המסייעים רבות לניהול היומיומי של האתר, באמצעות אספקת אינפורמציה המפרקת את ביצועי האתר למשתנים שונים ומביאה לפניכם את האופן בו האתר מוצג בתוצאות החיפוש של גוגל (SERP).

בכוחו של הסרץ' קונסול, לספק תובנות מעשירות אודות שגיאות ובעיות טכניות, כדוגמת: סריקה ואנדקוס של עמודי האתר, הגדרות ה- Schema לתיאור עמודי התוכן בתוצאות, רספונסיביות (התאמה לשימוש נוח בטלפונים חכמים), עמודים שבורים (שגיאה 404) ועוד. בנוסף, הכלי יציג בפניכם משתנים הנוגעים לדירוג האתר בתוצאות האורגניות, מעקב אחר חשיפות האתר על מילות וביטויי מפתח שונים בתוצאות החיפוש למול הכניסות האורגניות לאתר כתוצאה מהקלקה על כניסה לאתר שלכם (שיעור הקלקה מול חשיפה – CTR) ויסייע לכם להבין אילו מילות חיפוש (Queries) מובילות גולשים לאתרכם.

דבר חשוב נוסף, שניתן להשיג באמצעות שימוש ב- GSC , הוא בדיקת בריאותם של עמודים קיימים באתר (מבחינת האם העמוד נסרק ומאונדקס בידי זחלני החיפוש של גוגל) ולשלוח ידנית עמודים לאינדקס של גוגל. 

עבור מי מיועדת קונסולת החיפוש של גוגל?

1. בעלי אתרים/ בעלי עסקים: מ

מצאו את הזמן ללמוד את יסודותיו הבסיסיים של הקידום האורגני (SEO) ולהכיר את הסרץ' קונסול שיוכל להראות לכם האם האתר שלכם בכיוון הנכון מבחינת ענקית החיפוש – גוגל והאם מקדם האתר שלכם עושה עבודה ראויה.

2. מפתחי / מתכנתי אתרים: הסרץ' קונסול יציג בפני המתכנתים שפיתחו את האתר, האם הקודים שהטמיעו והתגיות למיניהם – עובדים בצורה תקינה וסך כל האתר גלוי לזחלנים של מנועי החיפוש (הן בדסקטופ והן במובייל) ועובד בצורה תקינה.

2. מומחי SEO או אנשי מרקטינג: הכלי עוזר לאנשי הדיגיטל מרקטינג להבין את תמונת הדירוגים של האתר בתוצאות החיפוש ואת סדרי גודל התנועה  האורגנית לאתר, ועל ידי כך לבצע התאמות ושיפורים בתהליך, אשר יגרמו לאתר לספק יותר עבודה (יותר לידים ועסקאות און ליין) לעסק שאליו  הוא משתייך.

איך מוסיפים ומאמתים נכס דיגיטלי חדש ב – Search console ? 

ראשית, כדי להוסיף נכס דיגיטלי (אתר, עמוד נחיתה, אפליקציה) לכלי, עליכם להיות  בעליו של חשבון Gmail.

לאחר שתתחברו לחשבון הג'ימייל שלכם, תוכלו להוסיף נכס על ידי לחיצה על : "start now"

ואז: "Add property"

לאחר מכן תתבקשו להזין את פרטי הנכס הדיגיטלי באמצעות אחת משתי אפשרויות:

  1. הוספת כתובת הדומיין של האתר (דבר המצריך אימות של ה-DNS בשרת האתר.
  2. הוספת URL המתייחס לכתובת הראשית של האתר (דורש הוספת תגית קוד ייעודית לאימות באזור ה-Head בקוד האתר).

לכניסה לכלי ה- Google search console

אולי תאהבו גם

מיד'ורגני 2024 - DMYB blog

מידג'ורני בשנת 2024: מה חדש ומה צופן העתיד?

העולם הטכנולוגי ממשיך להתפתח במהירות, ואחד הכלים המרכזיים בתחום השיווק הדיגיטלי בשנת 2024 הוא מידג'ורני (midjourney)

מדריך מקצועי לשיווק עסקים בדיגיטל: שיטות, המלצות ושאלות נפוצות ⁉️

שיווק דיגיטלי הוא כלי מרכזי לצמיחה עסקית, חיזוק מותגים ושיפור מעורבות הלקוחות בעידן המודרני. בין אם אתם עסק קטן, בינוני או חברה גדולה,
Google trends - מאמר מאת DMYB

Google trends (גוגל טרנדס)

כלי סקירת המגמות של ענקית מנועי החיפוש, חברת גוגל, הוא כלי נהדר שאינו זוכה לדעתי למספיק אהדה ושימוש בקרב קהילת מקצועני ה-SEO בישראל.

SEMRUSH

Semrush הוא כלי און לייני (SaaS) מצויין (בתשלום) המשלב בתוכו סט כלים אולטימטיבי עבור פעולות מחקר וניתוח חיוניים לתהליך הקידום האורגני (SEO)
majestic - מאמר של DMYB

Majestic

כאשר אנו מקבלים לידינו פרויקט חדש של קידום אורנגי לאתר קיים (לא אחד חדש שהוקם זה עתה), בד"כ אחד מהצעדים הראשונים שנעשה,
AI SEO - מאמר מאת DMYB Blog

AI SEO - איך קידום אורגני ובינה מלאכותית משתלבים?

בעידן הבינה המלאכותית (AI), אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) נותרה היבט קריטי בבניית נוכחות מקוונת מוצלחת.
מנהל עסק בודק את נתוני האתר שלו

מדידת אתר - איך נתונים הופכים להחלטות עסקיות?

האתר לא ממיר? בלי מדידה אתם מנהלים עסק בעיניים עצומות. גלו איך שימוש נכון ב-Google Analytics ומפות חום חושף מה הגולשים עושים באתר ואיך לשפר ביצועים באופן מיידי.